reklama

Nezamestnaný

Sedím na dvoch vankúšoch. Na plávajúcej podlahe a dvoch vankúšoch. Prečo sa volá tá podlaha plávajúca? Eva je v robote a ja som sám chlap v jednoizbovom byte, ktorý je voňavým a príjemným vezením, hangárom z ktorého štartujem na budúci mesiac do sveta biznisu, peňazí a absencie voľného času.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Ružinov je fakt pekné sídlisko. Taká Slovenská Champs Elysees. Akurát na konci nelícuje víťazný oblúk La Defense ale diaľničný obchvat most na Bajkalskú. Ale domy sú tú nízke a ľudia chodia pomaly. Vravel hrdina v knihe Harakumiho – Mám v živote dve zásady; piť veľa vody a chodiť pomaly. Sa mi to zapáčilo. Pijem veľa piva a nohy mám príliš dlhé na to aby som chodil pomaly, ale aj tak sa mi to zapáčilo. Keď teraz mám čas na seba viac ako mi treba čítam zasa viac kníh. Čo je lepšie ako zasa čítať viac kníh? Sa cítim taký múdry ako to čítam. Teraz som múdry a oddýchnutý, varím večere pre dvoch a milujem spoluvečeriacu, čo mi viac treba. Pred časom nám niekto nesystematicky namazával kľučku vazelínou a raz dokonca niečím „hnedým“. Som ale mäkký na rovinu napísať že to bolo hovno. Volajme to „hnedé“. Tak som situáciu analyzoval niekoľko dní pri varenom víne a prišli sme na rôzne teórie aj riešenia. Bol to správca, pani Némethová alebo voyer z paneláku od oproti. Ešte sme sa ale nerozhodli čo mu pôjdeme natrieť my. Isté je, že vŕtačku na kábel od pohybových senzorov si budem musieť požičať. Našťastie ho/ju to pustilo a ja som znovu nadobudol pocit bezpečia keď ráno odchádzam z domu a chytám kľučku bez strachu z „namazania“. Ja vlastne ráno z domu neodchádzam. Až tak o deviatej kúpiť si rožky. Ešte ku tým knihám ma napadá. Čítal som poslednú knihu „Fejtóny“ od Monsieur Lasicu. A to on takto nadáva? To som nevedel. Ale sa mi páčilo veľa tých fejtónov, tak mu ďakujem a pozdravujem týmto prostredníctvom aj Dušana, Ondreja, Leu, Evu a Petra do Teplíc. To sú moji kamoši. V piatok prídem na basket. A večer mám stretko s Ondrom, dnes alebo zajtra, to je vlastne jedno. Čo nie je jedno je, aby som neprišiel narúbaný ako pred dvoma týždňami a nereval potom Eve na rukách. Prečo som to vlastne reval? No, ale keď už budem zamestnaný, všetko sa zmení, a už nebudem toľko môcť variť, lebo nebude čas a tak, veď to je jasné. Aj narúbať sa budem môcť len cielene a vo vyhradených dňoch. Rýchlo musím ešte načítať pár kníh aby som ohuroval kolegov a kolegynky, lebo ktovie už tak skoro možno nebudem mať obdobie kedy budem môcť „zasa čítať viac kníh“.

Michal Adámek

Michal Adámek

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma čítať. Aj písanie je sranda, ale len raz za čas, keď to robím často tak som sám sebe na smiech. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu