reklama

Ako nám bolo na V?

Študoval som v Žiline. Spolubývajúci ma rýchlo presvedčili že som „šalený kedz nevypijem“ a tak som radšej netrhal partu. Časom som pochopil že štúdium na vysokej škole je o nedočkavých spolužiačkach, o tom ako prepiť kamošov a o vyhýbaní sa štúdiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

  Čo nespravíš dnes, neurobíš nikdy. Stigma ktorému podlieham doteraz. Taká rýdza slovenská črta, že na hasenie je vždy dosť času. V posledných piatich minútach pred skúškou nasaješ najviac informácií. Vraveli nám, že najťažšie na štúdiu v Žiline je otvoriť vchodové dvere na Áčku (školská budova). O trochu ťažšie bolo  celú noc nespať, urobiť skúšku a potom to celú noc oslavovať. Za všetko si môžeme sami, samozrejme.

  Učitelia nás nikdy poriadne nechápali, ale ani my ich nie. Možno preto to niekedy vyzeralo tak, že sa všetci ignorujeme, ale nikto to nahlas nepovie. „Veď čo keď ma vyhodia.“  Nie že by sme si nezaslúžili nekompromisný prístup. Pamätám si aj na tvrdé ruky, niektoré dokonca spravodlivé. Moje nervy si pamätajú aj ruky pod ktorými bola buď učiteľská neschopnosť alebo fľaša rumu v kabinete. Tak tie neboli tak fajn.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

   Prečo som ale nikdy poriadne nejedol? Dostal som pár stovák na týždeň a keď som si chcel dať dve pivá alebo kúpiť knihu (čo bolo nie zas tak často) neostalo na jedlo.  Človek by mal mať svoje priority, aj keď za nič nestoja. Raz možno budú.

  Žilina je krásne mesto, veľa možností ako si spríjemniť štúdium, pekné čajovne ale aj výhľad na Fatru. Dobré bolo aj stretávanie s frajerkou.  Keď raz budem veľký a bohatý dám svoje deti študovať, a možno aj do Žiliny. Škola sa dá urobiť zo všetkého. Dôležité je naučiť sa triezvemu postoju ku okolnostiam. Brať dobré aj zlé, múdrych ľudí aj namyslených blbcov. Myslím, že to je to čo mi dala Vysoká škola, urobiť si vlastný názor. Neviem ho síce často vyjadriť, ale už viem čo je pre mňa dobré a čo je iba sprostosť čo ma zdržuje. Koniec koncov ďakujem všetkým čo ku tomu prispeli, pozitívnou alebo negatívnou troškou, bola to predsa len škola. Je mi za tým všetkým trochu smutno. 

Michal Adámek

Michal Adámek

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma čítať. Aj písanie je sranda, ale len raz za čas, keď to robím často tak som sám sebe na smiech. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu