reklama

Pohrýzol ma pes

Pohrýzol ma pes. Mám z toho paniku či nebol besný. Majiteľ tvrdil že bol v pondelok u lekára ale jeden nikdy nevie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Som v Blave a musel by som domov cestovať kvôli tomu, čo nie je žiaden problém, ale akosi cítim že je to zasa jedno z mojich veľkých preháňaní, ktoré v živote stále robím.Môžem sa teraz hneď zobrať a ísť domov, ráno ku lekárke a dať sa zaočkovať a bude to na istotu. Nič nestratím, zavolám do práce že neprídem a poobede som spať ako na koni.

  Môžem ostať a premýšľať nad tým či aj tá malá šanca že ten psík bol chorý ma bude ešte duševne dlho lomiť a čakať a čakať čo sa stane, nestane. Nechoď, je to hovadina. Choď a budeš mať pokoj, nemusíš nad tým vôbec potom rozmýšľať a je to vyriešené, akokoľvek to už bolo, akurát priložíš zasa polienko vlastnej dosratosti z toho čo sa ti v živote pripletie do cesty. Pokúše ťa psík ktorý má označenie štítku o tom že je zdravotne v poriadku a ty sa ideš dať zaočkovať proti besnote. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ostanem, to ťažšie riešenie. Dôležitejšie voči sebe. Umrieť je nevyhnutné tak mi to pripadá. Bojuj s vlastným strachom. Prijímaj rany od vlastného strachu, to je výstižnejšie. V robote nuda, chcem ísť domov a byť v bezpečí. Dá sa to v dvadsiatich piatich rokoch vôbec? Nemám poriadnu prácu ešte, nemám peniaze, mám kamarátov a dobré školy za sebou. Mám pohryznutie psíkom so štítkom, ktoré mi nedáva spať, špeciálne po tých článkoch čo som sčítal na nete.

  Petržka je celkom pekná, aj izba je pekná. Maťo je milý, len tá sku.... besnota ma serie, prečo človek má strach? Výchova určite veľa zohrá, predispozície a špeciálne vlastná nevedomosť o tom že ten strach ma ovláda už tak dlho. Chcem čeliť vlastnej slabosti, chcem sa jej postaviť zoči voči a kukať jej do ksichtu keď bude milimeter od môjho nosa a neuhnúť ani o vlas. Smrť bude naozaj konečný menovateľ všetkých strachov. Strach zo smrti. Človeku pomáha pokojná myseľ a vyrovnaný život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Keď ťa nebaví čo robíš zmeň to. Ako to mám zmeniť keď ešte neviem ani to či ma to nebaví a už mi je na hovno? Chýba mi žena tiež, zmena mesta, pes, pomaličky vek a ten hnusný strach z toho že by som mal niečo mať, niečo dosiahnuť a pritom nemám a nedosahujem.

 Hmmmm. Píše Dano na icq. Mám kameň v žalúdku. V tej pesničke je to tak ako to je. A big black stone in my stomach which make´s me pain.    

Michal Adámek

Michal Adámek

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma čítať. Aj písanie je sranda, ale len raz za čas, keď to robím často tak som sám sebe na smiech. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu