reklama

Nerozumiem hudbe, len sprosto počúvam...

Ja proste milujem dobrú hudbu. Niektorá hudba vo mne zobúdza len zriedka zakúsiteľnú radosť žiť, radosť počúvať to, prežívať to s hudobníkmi, byť tam kde práve som. Heh. Nemám rád články o hudbe, lebo mi prídu precitlivelé alebo používajú slová, ktorým nerozumiem. Veď hudba môže byť tak jednoduchá a krásna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

 Taký Žbiro a Atlantída, to je aký text. Ale prečo mám poznať celú diskografiu, názvy albumov a dátum narodenia? Niekto povie je jazz nemusí, počuli tí ľudia viac ako dve jazzové pesničky? Jazz vie byť tak prítomný, krásny a autentický pre toho kto na chvíľu prehltne nadbytočné životné skúsenosti. A klasika? To je pre snobov! Ja som malomeštiak Mišo a keď som si kúpil prvú klasiku, chcel som sa naučiť hrať seriózne na husliach tak to bolo nádherné. Bol to Beethoven. Ale poznám ešte niečo od Beethovena? Ani ň, ale aj tak ho zbožňujem. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Obmedzený malomeštiak. Heh. Nie je to jedno? Niekto má radosť z brutálneho Mansona a niekto rád slovenskú ľudovú hudbu. Veď to je kuuul. Len si prosím nehovorme o tom čo je dobré a čo sú blbosti. V poslednom Nota bene píše profesor Xy s titulmi kade tade pred aj za o víne takým spôsobom, že máte pocit, že vám to hovorí Peter alebo Jožo doma v krčme, ale pritom tak citlivo a múdro že máte v tej istej chvíli pocit že vy mu rozumiete a viete presne čo chce povedať, ste s ním, máte na jazyku chuť o ktorej hovorí. Prečo si tento postoj nezachovávame aj ku hudbe a vôbec ku všetkému?  

 Umenie nie je pre odborníkov a expertov na všetko, ale pre robotníkov, študentov, biznismenov a učiteľov. Umenie je pre deti. Buďme kritický, ale preboha, buďme ľuďmi, milujme hudbu pretože nám dáva zmysel a nie preto, že je najhranejšia v rádiu. Umenie nepotrebuje komentár. Milujme hudbu lebo je krásna, pre nás krásna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo chcete viac... 

Odvahu!

a cit samozrejme...

Michal Adámek

Michal Adámek

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Baví ma čítať. Aj písanie je sranda, ale len raz za čas, keď to robím často tak som sám sebe na smiech. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu